ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Διαχειριστής καταστήματος: GENARCH

Kωλέττη 3, 144 52 Μεταμόρφωση

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

+30 2110 123 575

EMAIL

info@genarchcorp.com

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

Contact Page Form

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δεν έχω παραλάβει ακόμη την παραγγελία μου.

Λυπούμαστε για την καθυστέρηση στην παραλαβή της παραγγελίας σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, ώστε να ελέγξουμε την κατάσταση της αποστολής σας.

Παρακαλούμε να μας παρέχετε τον αριθμό παραγγελίας σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε άμεσα. Εναλλακτικά, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω του συστήματος παρακολούθησης, αν παρέχεται από τον μεταφορέα.

Η ικανοποίησή σας είναι πολύ σημαντική για εμάς, και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιλύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.

Πραγματοποιείτε αποστολές τις αργίες;

Οι αποστολές μας πραγματοποιούνται τις εργάσιμες ημέρες, καθώς οι περισσότερες εταιρείες ταχυμεταφορών δεν λειτουργούν κατά τις επίσημες αργίες. Αν κάνετε την παραγγελία σας σε ημέρα αργίας, η επεξεργασία και η αποστολή της θα ξεκινήσει την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές ή αν έχετε επείγουσα ανάγκη, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Υπάρχει δυνατότητα παράδοσης την επόμενη ημέρα;

Ναι, υπάρχει δυνατότητα παράδοσης την επόμενη ημέρα, ανάλογα με την τοποθεσία σας και την ώρα που καταχωρείτε την παραγγελία σας. Για να εξασφαλίσετε παράδοση την επόμενη ημέρα:

  1. Καταχωρήστε την παραγγελία σας νωρίς: Οι παραγγελίες που γίνονται πριν από μια συγκεκριμένη ώρα (συνήθως έως το μεσημέρι) έχουν περισσότερες πιθανότητες για παράδοση την επόμενη ημέρα.
  2. Επιλέξτε την κατάλληλη υπηρεσία αποστολής: Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τον σωστό τρόπο αποστολής κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες ή για να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας στην περιοχή σας, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

Πρέπει να είμαι εκεί για να υπογράψω για την παραλαβή;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, απαιτείται υπογραφή για την παραλαβή της παραγγελίας σας, ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής παράδοση. Ωστόσο, αυτό εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας ταχυμεταφορών που χρησιμοποιούμε.

Αν δεν μπορείτε να είστε εκεί την ώρα της παράδοσης, μπορείτε να:

  1. Επικοινωνήσετε με την εταιρεία ταχυμεταφορών για να κανονίσετε νέα ημέρα/ώρα παράδοσης.
  2. Εξουσιοδοτήσετε κάποιον άλλον να παραλάβει εκ μέρους σας.
  3. Ζητήσετε παράδοση σε ασφαλές σημείο, αν παρέχεται αυτή η επιλογή.

Για περισσότερες πληροφορίες ή για βοήθεια με την παράδοσή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας!